بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کدام است؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

رنگ کاشی اصولا اولین موضوعی است در خصوص تغییر دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، مردم متوجه آن می­شوند و توجه به این نکته اهمیت است که چطور سرویس بهداشتی را بسازیم که نیازمند به روز رسانی مداوم نباشد. فضای مورد نظر از نظر ابعادی کوچک باشد، توجه به آن دو چندان می­شود. اگر در مورد بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی، انتخاب درستی داشته باشید تا سال­های طولانی عمر میکند و از مد نخواهد افتاد.

رنگ سفید

رنگ سفید می تواند جزو بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی باشد. به طور کلی به هر فضایی حس تمیزی و تازه بودن میدهد. دیوارهای سفید، کف و هر مورد دیگری به دلیل خنثی بودن یک انتخاب ماندگار است. زمانی که انتخاب شما کاشی سفید است برای انتخاب سایر وسایل از جمله شیرآلات رنگی و سایر منسوجات جسور تر عمل کنید تا به فضا گرما و شخصیت ببخشید.

اغلب حمام ها دسترسی به نور طبیعی ندارند و انتخاب این رنگ میتواند سبب انعکاس نور شده و فضای سرویس بهداشتی تاریک و تنگ به نظر نرسد. با وجود اینکه کاشی های کوچک جذابیت خاصی به فضا می بخشند انتخاب کاشی های سایز بزرگ و خطوط دوغاب کمتر از ایجاد شلوغی و خطوط اضافی جلوگیری میکند.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کدام است؟

کاشی خاکستری

صدها رنگ خاکستری برای کاشی وجود دارد که ظاهری مدرن و بی دردسر به فضا میبخشند. خاکستری یک رنگ ایده ال است برای کسانی که به دنبال یک حس باز و روشن به اندازه رنگ سفید نیستند. سرویس های با رنگ خاکستری قابلیت ست شدن با انواع شیرآلات رنگی اعم از سفید، کروم، طلایی و … را دارند.

با بوگیر توالت فرنگی از شر بوی بد خلاص شو

اگر به دنبال ظاهری براق و جاودانه هستید، کاشی های خاکستری روشن براق را در نظر بگیرید که به خوبی با رنگ های گرم تر و سایه های سفید هماهنگ می شوند. از سوی دیگر، یک کاشی خاکستری مات تیره تر، ظاهری مدرن به حمام شما می بخشد و برای دکوراسیون مینیمال عالی است.

اگر می‌خواهید با یک شیر آب طلایی جسورانه عمل کنید یا اگر قصد دارید گیاهان را در دکوراسیون حمام خود بگنجانید، یک کاشی خاکستری مات متوسط نصب کنید. امکانات با خاکستری بی پایان است. اگر نمی‌خواهید کف را کاشی کنید، اما ترجیح می‌دهید بیشتر روی حمام یا پشت پاشیدگی تمرکز کنید، تقریباً هر سایه خاکستری با اکثر انواع دیگر کف‌ها مانند چوب وینیل یا لمینت کار می‌کند. 

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کدام است؟

سبز

سرویس بهداشتی با اندازه کوچک با دکوراسیون ساده در کنار استفاده از رنگ سبز، احساس طبیعی بودن، به انتهایی و آرامش دارد. اگر انتخاب شما کاشی های رنگی در فضا است از سایز بزرگ آن رنگ استفاده کنید و رنگ های سبز طبیعی را در محیط بکار ببرید. سبز مایل به خاکستری نیز روشی برای افزودن رنگی است که در کنار کف چوبی یا دوش سنگی زیبا به نظر می رسد. سبز یکی از آن رنگ­هایی است که به خوبی با سایه های مختلف روشن و تیره ست می شود. به عنوان مثال، یک کاشی سبز روشن در برابر یک سنگ خاکستری تیره یا یک در سیاه طبیعی به نظر می رسد.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کدام است؟

آبی

اگر در سرویس بهداشتی خود به دنبال طراحی داخلی همه کاره و بی عمر هستید، ممکن است رنگ های خنثی انتخاب کنید. رنگ های خنثی جزو بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی محسوب می شوند. با این حال، روش هایی وجود دارد که می‌توانید کمی رنگ را ترکیب کنید و همچنان پایه‌ای عالی برای طراحی خود داشته باشید. برای داشتن ظاهری ماندگار، رنگ آبی را بیشتر به عنوان یک رنگ پایه خنثی در نظر بگیرید.

راهنمای انتخاب و نصب روشویی دیواری

آبی اغلب به رنگ‌های دیگر اضافه می‌شود تا رنگ آن‌ها خنک‌تر شود، به این معنی که با سایه‌های زیادی هماهنگ می‌شود و تقریباً به خنثی بودن رنگ بژ یا خرمایی تبدیل می‌شود. این رنگ اگر به درستی طراحی شود می تواند به عنوان پایه ای محکم برای دکوراسیون شما عمل کند، به این معنی که کاشی آبی در سرویس بهداشتی می تواند انتخابی جاودانه باشد.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کدام است؟

بژ

قهوه ای مایل به زرد و بژ گزینه های خنثی دیگری هستند  که خلاقیت زیادی را امکان پذیر می کنند و حس گرما و راحتی را نیز ارائه می دهند. اگر می‌خواهید ظاهری داشته باشید که بر اساس عناصر طبیعی باشد، رنگ بژ یک گزینه عالی است. کاشی بژ چند رنگی را که شبیه سنگ است انتخاب کنید و آن را با عناصر گرمتر مانند آینه با قاب چوبی، کاشی سنگ یا قفسه بامبو جفت کنید.

فلنج توالت فرنگی چیست؟ چگونه آن را تعویض کنیم؟

اگر حمام شما احساس بسته بودن و گرفتگی می کند، فضای سبز و گیاهان زیادی که در رطوبت بالا رشد می کنند، یک طرح رنگی عالی ایجاد می کنند. . یک گزینه مدرن دیگر، جفت کردن کاشی های قهوه ای مایل به زرد با وسایل مشکی مات است. 

کاشی‌های قهوه‌ای مایل به زرد یا بژ نیز به خوبی با سایر کاشی‌های مرمر، سنگ، و به‌ویژه سفید هماهنگ می‌شوند و جزو بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی هستند. رنگ بژ رنگ سفید را می شکند و می تواند در فضا عمق ایجاد کند. حتی با شکل‌های کاشی‌های بژ، مانند کاشی‌های کوچک یا کاشی‌های شش ضلعی، خلاقیت بیشتری به خرج دهید، زیرا خطوط سبک دوغاب، تضاد شدیدی با رنگ کاشی ندارند.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کدام است؟
  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.