شیر های ظرفشویی دو منظوره

شیر های ظرفشویی دو منظوره

شیر ظرفشویی دو منظوره

 

امروزه به دلیل کیفیت پایین آب لوله کشی شهری  استفاده از دستگاه های آب تصفیه کن نسبت به گذشته بیشتر شده است. برای استفاده از آب تصفیه شده یک شیر آب کوچک تعبییه شده که معمولا روی سینک ظرفشویی  نصب می شود. این امر مستلزم سوراخ کردن سینک ظرفشویی و نصب شیر کوچک مخصوص دستگاه تصفیه کن است.

شیر برداشت آب

با گذشت زمان و استفاده روز افزون از این دستگاهها شرایط برای طراحی شیر ظرفشویی دومنظوره فراهم گردید.

شیرهای ظرفشویی دومنظوره با هدف استفاده هم زمان از آب لوله کشی و آب تصفیه شده طراحی و ساخته شده اند. شیرهای ظرفشویی دومنظوره با دو عملکرد متفاوت طراحی و ساخته می شود. در نوع اولیه این مدل شیرها مسیرآب تصفیه شده و آب شهری یکی است که از لحاظ بهداشتی مورد قبول نیست. در طراحی نوع دوم مسیر آب تصفیه و آب شهری و خروجی آن دو کاملا مجزا است.

شیرهای ظرفشویی دومنظوره در انواع مدل ها با سلایق مختلف تولید و طراحی می شود. از جمله شاوری، فنری و علم ثابت که با طراحی کلاسیک و مدرن در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

طراحی شیرظرفشویی دومنظوره شرکت شودر  تا به امروز مدرن است.

 

ظرفشویی-یونیک-پلاس-شودر

در مقابل شیر های ظرفشویی دو منظوره شرکت قهرمان به صورت علم ثابت، شاوری (شلنگ دار) و فنری با طراحی مدرن یا آنتیک به بازار عرضه می شود.

در مدل های شاوری، سردوشی به یک شلنگ متصل است که با بیرون کشیدن سردوش از جای خود خارج شده که قابلیت انتقال آب فراهم می شود.

در مدل های فنری، شیر ظرفشویی دارای سردوشی متحرک است.

 

شیر ظرفشویی دومنظوره نگین طلایی قهرمان آنتیک-دو-منظوره-کروم
  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.