فلاش تانک نخر ، تعمیر کن !

فلاش تانک نخر ، تعمیر کن !

 

برای شستشو و از بین بردن آلودگی های موجود در توالت از فلاش تانک ( که در اصطلاح به غلط سیفون گفته می شود) استفاده می شود.

فلاش-تانک

انواع فلاش تانک

فلاش تانک ها از نظر ظاهری  به  دو دسته  توکار و روکار تقسیم می شوند.

فلاش-تانک-توکار فلاش-تانک-روکار

از نظر نحوه تخلیه نیز به دکمه دار، دکمه-طناب و اتوماتیک می توان دسته بندی کرد. در فلاش تانک های دکمه ای با فشار دادن دکمه روی فلاش تانک آب مخزن به یکباره تخلیه می شود. همین امر در فلاش تانک های طنابی با کشیدن طناب صورت می گیرد. نوعی دیگر از فلش تانک نیز وجود دارد که هم دارای دکمه و هم دارای طناب می باشد که هم از طناب و هم از دکمه می توان برای تخلیه آب استفاده کرد.

فلاش تانک باریک

 

مدل دیگر فلاش تانک ها، فلاش تانک های اتوماتیک ( سنسوردار ) است، که در اماکن عمومی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه کار این مدل از فلاش تانک ها به این صورت است که پس از خارج شدن فرد از سرویس بهداشتی و بسته شدن در، مخزن فلاش تانک به طور اتوماتیک تخلیه می شود.

امروزه برای صرفه جویی بیشتر در مصرف آب فلاش تانک های دو زمانه طراحی و تولید شده است. این فلاش تانک ها دارای دو دکمه هستند و سیستم کار در این مدل بدین صورت است که یک دکمه برای تخلیه آب با حجم کمتر و یک دکمه برای تخلیه آب با حجم بیشتر است.

 

عیب یابی فلاش تانک

در خیلی از موارد که سیستم عملکرد فلاش تانک با مشکل روبرو شده  می توان به جای تعویض فلاش تانک آن را تعمیرکرد.

فلاش تانک از دو قطعه اصلی به نام فلوتر(شناور) و پمپ تخلیه تشکیل شده است. در خیلی از موارد ایراد در یکی از این دو قطعه میتواند باعث بروز مشکل در کارکرد فلاش تانک شود.

فلوتر فلاش تانک قهرمان پمپ-820-محک

 

در مواقعی که آب وارد فلش تانک نشود و یا پس از ورود آب و پر شدن مخزن، آب قطع نشود، شناور ( فلوتر) دچار مشکل شده است.

ایراد دیگری که ممکن است برای فلاش تانک بوجود بیاید ایراد در پمپ تخلیه است. ایراد در پمپ تخلیه به این صورت است که بعد از پر شدن فلاش تانک عمل تخلیه آب صورت نمی گیرد و یا بدون فشار دادن دکمه آب تخلیه و یا قطره قطره خارج شود.

تعمیر فلاش تانک

شما می توانید بعد از عیب یابی، فلاش تانک خود  را به راحتی تعمیر کنید. شما می توانید قطعات فلاش تانک مورد نیاز خود را از سایت ابزارینا تهیه کنید.

 

لیست قیمت فلاش تانک

همچنین می توانید بهترین فلاش تانک های موجود بازار را با بهترین قیمت از سایت ابزارینا تهیه کنید.

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.