قطعات سینک ظرفشویی خاص : ظاهر زیبا دردسر زیاد

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سینک آبشاری

مقدمه

سینک ظرفشویی یکی از اصلی ترین لوازم مصرفی در منازل و یا مکانهای اداری میباشد.

امروزه این کالا شامل تنوع بیشماری میباشد به این دلیل که کارخانه های فعال در زمینه تولید لوازم آشپزخانه این کالا را هر روز در طرح ها و رنگ های مختف به بازار اراپه میکنند.

سینک ظرفشویی بطور معمول هر روزه مورد استفاده قرار میگیرد و به همین دلیل قطعات آن نیز جزو قطعات پرفروش و بسیار مورد استفاده میباشد.

بدلیل افزایش قیمت روزافزون تمامی کالاها چنانچه سینک ظرفشویی دچار آسب و یا خرابی شود تعمیر قطعات آن بسیار به صرفه تر از تعویض کل آن میباشد.

در اکثر مواقع شما میتوانید با تعویض سیفون سینک خود را به حالت اول برگردانید .

مگر آنکه آسیب به ظاهر سینک وارد شده باشد که آن مقوله ای جدا میباشد.

انواع سینک

انواع سینک ظرفشویی

سینک ها بطور معمول به حالت های توکار یا روکار و یا تک لگنه و دو لگنه دسته بندی میشوند.

سینک های سه لگنه و باکسی نیز تولید میشوند که معمولا در مکانهای خاصی نصب میشوند و خیلی استفاده از آنها به اندازه ی باقی مدلها مرسوم نمیباشد.

سینک های تک لگنه و دولگنه هر کدام شامل یک سیفون تک لگنه یا دولگنه میباشد که امروزه به راحتی میتوانید آنها را در بازار پیدا نموده و در صورت نیاز آنها را تعویض نمایید.

شیر ظرفشویی شلنگ دار یا ثابت؟ کدام بهتر است؟

سینک آبشاری

سینک آبشاری

موضوعی که به تازگی در زمینه ی سینک های آشپزخانه مطرح شده است سینک آبشاری میباشد. سینک های آبشاری یکی از جدید ترین انواع سینک میباشد که به بازار اراپه شده است. موردی که وجود دارد اینست که بدلیل آنکه سینک آبشاری در حال حاضر خارج از ایران تولید میشوند و جزو کالاهای وارداتی میباشند تامین قطعات آنها با چالش های زیادی مواجه میباشد.

این سینک ها به نحوی تولید شده اند که تمامی قطعات آنها بر روی خودشان نصب میباشند و به قولی یکپارچه میباشند. همین امر آنها را بسیار آسیب پذیر ساخته و هنوز خیلی مورد استقبال قرار نگرفته است.

سینک ظرفشویی آبشاری یک نوع سینک هوشمند است که در انواع مدل های مختلف تولید می شود. به دلیل داشتن شیر آبشاری این نام به آن تعلق گرفته است. قیمت سینک آبشاری در مدل های ۲کلید، ۳کلید، ۵کلید و… متفاوت می باشد. پس از خرید سینک آبشاری، امکاناتی از قبیل شیرشاوری، زیرآب اتومات، جامایع و جاکاردی سرخود، شیر آبشاری سینک و تصفیه آب را خواهید داشت.

شما میتوانید برای بررسی بیشتر مزایا و معایب سینک های آبشاری به مقاله زیر در سایت ما نیز مراجعه نمایید. 

مزایا و معایب سینک های آبشاری

نتیجه گیری

سینک آبشاری از نظر ظاهر بسیار شکیل و بروز میباشد.با تمامی این ویژگی‌های کاربردی، سینک آبشاری به عنوان یک محصول لاکچری در دنیای آشپزخانه شناخته می‌شود. طراحی زیبا، کیفیت بالا، و تجربه‌ی منحصر به فرد از ویژگی‌هایی هستند که این سینک را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کنند. اما همانطور که در بالا اشاره کردیم بدلیل آنکه این سینک ها هنوز توسط کارخانه های داخلی تولید نمیشوند چنانچه با مشکلی مواجه شوند تامین قطعات آنها بسیار زمانبر و هزینه بر میباشد.

چگونه عمر مفید کابینت ام دی اف را افزیش دهیم؟

محصولات سینک ابشاری همگی وارداتی از کشور چین هستند و شامل گارانتی و خدمات نمی شوند.

بهترین جایگزین برای این سینک ها از نظر ظاهری سینک های زیرکورینی و یا سینک های باکسی میباشد.

کارخانه های داخلی همچون اخوان استیل البرز بیمکث و ….. سالهاست که انواع سینک های توکار و روکار تک لگنه و دو لگنه زیرکورینی و باکسی را با انواع قیمت ها و کیفیت های کاملا قابل قبول تولید مینمایند و چنانچه نیاز به تعویض قطعات آنها نیز داشته باشید هم بخش های خدمات پس از فروش کارخانه ها و هم قطعات موجود در بازار به راحتی نیاز شمارا تامین مینمایند.

 

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.