انتخاب علم دوش مناسب

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

انتخاب علم دوش مناسب

حمام کردن، علاوه بر لذت و آرامشی که به ما می‌بخشد، فواید بسیاری برای سلامتی و بهداشت بدن دارد. شیر حمام یکی از قطعات مهم و ضروری در سیستم آب‌رسانی حمام است که نقش مهمی در راحتی و کارایی استفاده از حمام دارد. این قطعه برای تنظیم و کنترل جریان آب و دمای آن به کار می‌رود.

وقتی که شیر دوش برای حمام تهیه می کنید در قدم بعدی باید به فکر تهیه یک علم یونیکا (علم دوش) باشید. وظیفه علم دوش انتقال جریان آب از شیر حمام به ارتفاع است.این ارتفاع  قابل تنظیم است. علم دوش را می توان در ارتفاع دلخواه به دیوار نصب کرد. همچنین اکثر علم دوش ها دارای سردوش تلفنی هستند که ارتفاع آن نیز قابل تنظیم است. علم یونیکا جدا از شیر دوش خریداری می شود. این کار باعث می شود قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید.

علم دوش

انواع علم دوش

علم دوش ها یا فقط دارای یک سردوش هستند(تک حالته) و یا دو سردوش(دو حالته یا یونیورست). در مدل دو حالته یک سردوش آن ثابت و سردوش دیگر که به تلفنی معروف است متحرک است.

سردوش ها دارای چند حالت برای ریزش آب هستند. همچنین با ترکیب آب و هوا باعث کاهش مصرف آب می شوند. برخی از علم دوش ها دارای جا صابونی هستند.

آموزش نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

طراحی علم دوش ها نیز مانند شیرآلات متنوع شده و در رنگ های مختلف تولید می شود در نتیجه به راحتی می توان با هر مدل شیر حمامی که داریم علم دوش مناسب آن را در بازار پیدا کنیم.برای انتخاب علم دوش مناسب باید به مدل شیر حمامی که تهیه کرده اید و نیاز خود برای تک حالته یا دو حالته بودنه علم دوش دقت کنید.

اگر شیر حمام شما از مدل های فلت و مدرن است، می توانید از علم یونیکای فلت که خود چندین مدل دارد انتخاب کنید.

علم دوش فلت

علم دوش های طرح آنتیک و گرد نیز گزینه مناسبی بای نصب می باشند. انتخاب نوع علم دوش به نوع شیر دوش و سلیقه شما بستگی دارد.

علم-یونیکا

تعمیرعلم دوش

اگر علم دوش شما دچار خرابی و ایراد شود می توانید به جای هزینه بالا برای تعویض علم دوش، فقط قطعه خراب را تعویض کنید. در فروشگاه اینترنتی ابزارینا قطعات علم دوش شامل شلنگ، سه راهی دوش، سردوش و گوشی تلفنی موجود می باشد.

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.