بهترین علم دوش در بازار ایران ☑

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بهترین علم دوش در بازار ایران کدامست ؟

علم دوش

بهترین علم دوش در بازار ایران علم دوش یکی از مهمترین بخش های هر حمام یا سرویس بهداشتی میباشد. بدلیل اینکه جزو محصولاتی به حساب می آید که ممکن است هر روزه از آن استفاده شود نیاز است که در خرید آن دقت لازم به عمل آورده شود.

امروزه کارخانجات زیادی در زمینه تولید علم دوش فعالیت دارند و شما میتوانید این محصول را در طرح ها و رنگ های مختلف و کاملا مطابق با طراحی و فضای سرویس بهداشتی خود تهیه نمایید.

هر کدام از این علم دوش ها میتواند دارای ویژگی ها و کاربردهای خاص و مخصوص به خود باشد.

در نتیجه نیاز است حتما قبل از خرید نیاز های خود را بررسی نمایید.

علل مختلف نشتی سیفون توالت و راه های رفع آن

علم دوش های پیشرفته ای که در حال حاضر تولید میشوند به نسبت کیفیت خود و کارخانه ی تولید کننده آنها از قیمت های متفاوتی هم برخوردار هستند. و هرچه امکانات بیشتری را دارا باشند به همان میزان از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند.

علم دوش

 

 

 

انواع علم دوش

  • علم دوش تک کاره : علم دوش تک کاره به علم دوش هایی گفته میشود که فقط شامل یک گوشی تلفنی میشوند و دیگر سردوشی تحت عنوان سردوش ثابت ندارند. به این نوع علم دوش در برخی کارخانجات یونیکا هم گفته میشود.
  • علم دوش دوکاره : علم دوش دوکاره در کنار گوشی تلفنی یک عدد سردوش هم بطور ثابت دارد که معمولا در دو نوع مربع و گرد تولید میشوند. به این نوع علم دوش ها یونیورست نیز گفته میشود.
  • علم دوش توکار: علم دوش های توکار جزو محصولات جدیدی هستند که تمامی متعلقات آنها از جمله لوله اصلی دوش در داخل دیوار قرار میگیرد و فقط متعلقاتی مانند سردوش، وان پرکن، شلنگ و …. بر روی کار قرار میگیرد.
هود آسانسوری

انواع علم دوش

قیمت علم دوش

قیمت بهترین علم دوش در بازار ایران بطور کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به نوع علم دوش، کیفیت محصول و قطعات آن، رنگ آن که بصورت کروم یا همان استیل باشد و یا به رنگ هایی همچون طلایی، سفید و … باشد.

علم دوش های تک کاره را میتوانید بطور معمول با رنج قیمتی ۱.۵ الی ۲ میلیون تومان تهیه نمایید. اما علم دوش های دوکاره معمولا در رنج قیمتی بالای چهار میلیون تومان به بازار ارائه میشوند و هرچه امکانات پیشرفته تری داشته باشند این رنج قیمت به ۶ الی ۷ میلیون تومان هم میرسد.

آموزش نصب شیر ظرفشویی شاوری قهرمان

یکی دیگر از معیارهای تعیین کننده قیمت علم دوش جنس سردوش و بدنه آن میباشد. علم دوش هایی که از پلاستیک یا ABS تهیه و تولید میشوند قطعا از قیمت پایینتری نسبت به علم دوش هایی که از استیل و برنج تولید میشوند برخوردار هستند.

 

بطور کلی بدلیل اینکه علم دوش محصولیست که مصرفی میباشد نیاز است که قبل از خرید از هر لحاظ تحقیقات لازم رو به جهت کیفیت محصول بعمل آورید که شامل پرداخت هزینه های هنگفت نشوید.

 

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.