راهنمای نصب فلاش تانک توکار زمینی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

راهنمای نصب فلاش تانک توکار زمینی

فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار یکی از جدید ترین انواع محصولات بهداشتی محسوب میشود که دیگر جای خود را در اکثر پروژه های ساختمانی پیدا کرده است. برند های مختلفی این فلاش تانک را در دو نوع زمینی و وال هنگ تولید میکنند.

مدل زمینی آن قابل استفاده در سرویس بهداشتی هایی است که از توالت ایرانی استفاده کرده اند و مدل وال هنگ هم برای توالت فرنگی هایی که به دیوار متصل میشوند و به اصطلاح به آنها والهنگ گفته میشود میباشد.

بدلیل اینکه این نوع فلاش تانک داخل دیوار نصب میشود و در صورتی که کالا به درستی نصب نشود ، برای رفع مشکل نیاز است که دیوار شکافته شود بهتر است که از تمامی مراحل نصب اطمینان حاصل نمایید . تمامی مراحل نصب قبل از کاشی کاری انجام میشود.

در این مطلب شما را با مراحل نصب فلاش تانک توکار زمینی آشنا میکنیم.

 

 

فلاش تانک توکار زمینی

مراحل نصب فلاش تانک توکار ایرانی

در اولین مرحله ابتدا بسته بندی فلاش تانک را باز میکنیم. و سپس قطعات داخل بسته را به بدنه ی اصلی فلاش تانک متصل میکنیم.

بعد از نصب قطعات مختلف میبایست محل دقیق نصب سنگ توالت مشخص شود. سپس میبایست محل دقیق نصب بدنه ی فلاش تانک روی دیوار بالای سنگ توالت تعیین شود. فلاش تانک توکار باید با کف زمین ۱۸۰ سانتیمتر فاصله را دارا باشد. یکی از مهمترین نکات هنگام نصب این مورد است که مسیر لوله تخلیه باید کاملا خالی باشد تا لوله ها داخل دیوار قرار بگیرند.

علل مختلف نشتی سیفون توالت و راه های رفع آن

مرحله سوم مرحله ی نصب بدنه یا استراکچر فلاش تانک میباشد. ابتدا از تراز بودن مخزن اطمینان حاصل نمایید. بست های مخزن را محکم نموده و مخزن را بوسیاه پیچ و رولپلاک به دیوار ببندید.

بعد از انجام تمامی مراحلی که در بالا گفته شد میتوانید کاسه توالت را نصب نمایید. و دقت داشته باشید که کاسه توالت دقیقا در جایی که تعیین شده بوده نصب شود زیرا فلاش تانک بسته به محل از قبل تعیین شده ی سنگ توالت به دیوار نصب شده است.

در مرحله ی بعد مخزن فلاش تانک را به انشعاب آب سرد با زانو متصل نمایید و بعد محافظ درب کلید مخزن فلاش تانک را جدا نمایید. شیر داخلی مخزن را با نوار تفلون به زانو انشعاب آب وصل کرده و محافظ درب فلاش تانک را ببندید.

فلاش-تانک-توکار-زمینی-ایمن-آب

حتماً قبل از شروع به سیمان کاری، کارکرد فلاش تانک را تست کنید، تا مطمئن شوید مشکلی ندارد.

و در آخرین مرحله بعد از اینکه از محکم بودن تمامی بست ها و اتصالات اطمینان حاصل نمودید میتوانید دیوار را سیمان و کاشی کاری کنید.

 

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.