مزایا و معایب سینک آبشاری

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سینک آبشاری، یکی از ابتکارات جذاب در زمینه طراحی آشپزخانه است. سینک آبشاری نه تنها وسیله‌ای برای شستشو و تمیزی است، بلکه با طراحی زیبا و جذاب، به دکوراسیون آشپزخانه شما نیز جلوه ویژه‌ای می‌بخشد. در هر طراحی و ابتکاری، معایب و مزایا وجود دارند. استفاده از سینک آبشاری نیز نیاز به در نظر گرفتن این موارد دارد تا تصمیم به خرید و نصب آن با آگاهی کامل انجام شود. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها، مزایا و معایب سینک آبشاری در آشپزخانه می‌پردازیم.

سینک-آبشاری

مزایای سینک ظرفشویی آبشاری

برخی از مدل‌های سینک آبشاری با مواد مقاوم در برابر رسوب ساخته شده‌اند که به طول عمر و عملکرد بهتر کمک می‌کند.
سینک آبشاری با طراحی جذاب و خاص، به زیبایی و شکوه به آشپزخانه شما افزوده و تا حد زیادی جلوه زیبایی فضا را ارتقاء می‌دهد.
جریان آب در سینک آبشاری به صورت یکپارچه و متناسب با طراحی آن ایجاد می‌شود که به کاربر احساس تجربه‌ای خاص و دلپذیر می‌دهد.
این نوع سینک با جریان آب متفاوت، کارایی بالایی در شستشو و شست‌و‌شوی ظروف و مواد غذایی دارد. داشتن شیر شاوری، شیر مخصوص آب تصفیه کن و لیوان شور از مزیت های این مدل سینک هاست.

سینک-آبشاری
معایب استفاده از سینک ظرفشویی آبشاری

یکی از مواردی که ممکن است از ایرادات این مدل سینک باشد قیمت بالای آن است. استفاده از صفحه دیجیتال و لمسی و شیرآلات متعدد از دلایل قیمت بالای این مدل از سینک هاست.
نصب سینک های ظرفشویی آبشاری نیازمند یک نصاب ماهر و متخصص است. برای افرادی که در شهرهای کوچک و کم امکانات زندگی می کنند نبود یک فرد ماهر برای نصب از معایب آن بشمار می رود. و همچنین ممکن است به دلیل پیچیدگی در نصب و احتمال تغییرات در سیستم لوله‌کشی، هزینه بالایی را به همراه داشته باشد. و از طرفی نصب نادرست یا نقص در نصب سینک آبشاری ممکن است به سرریز آب یا مشکلات دیگر منجر شود.

مانیتور دیجیتال آن حساس بوده و کار کردن با آن برای افراد کم سواد و یا بیسواد دشوار خواهد بود.
اکثر سینک های آبشاری از چین وارد میشوند. اکثریت براین باورند که اجناس چینی فاقد کیفیت هستند ولی باید در نظر داشته باشید که اجناس چینی از نظر کیفیت درجه بندی دارند. سعی کنید اجناس با کیفیت بالا را تهیه کنید.
اجناس وارداتی بدلیل در دسترس نبودن شرکت تولید کننده فاقد گارانتی هستند و در صورت خرابی قطعات آن به سختی یافت می شوند.

با توجه به موارد فوق می توانید در مورد داشتن سینک آبشاری و یا سینک معمولی تصمیم بگیرید

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.