سنگ روشویی مناسب مدرسه

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رعایت بهداشت در مدارس و مهد کودک ها به دلیل حفظ سلامت جسمی، روانی و اجتماعی دانش آموزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. یکی از مهم ترین بخش ها که در مورد رعایت بهداشت باید به آن توجه کرد، سرویس بهداشتی است.

طراحی و تجهیزات بکار رفته در سرویس بهداشتی مدارس و کودکستان کاملا متفاوت با سایر اماکن عمومی است. آن هم بخاطر شرایط جسمی کودکان می باشد. سنگ روشویی از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد.

ارتفاع سنگ روشویی و نوع آن باید بگونه ای باشد تا کودکان برای شستشوی دست به مشکل برنخورند. در ادامه با نکات مهم در انتخاب سنگ روشویی مناسب این مکان ها بیشتر آشنا می شوید.

سنگ روشویی مناسب مدرسه

نکات مهم در انتخاب سنگ روشویی

بهترین سینک برای مدرسه به عوامل مختلفی از جمله سن دانش آموزان، تعداد دانش آموزانی که از سینک به طور همزمان استفاده می کنند و بودجه مدرسه بستگی دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب سینک برای مدرسه در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب سنگ روشویی برای مدرسه، باید به چند عامل کلیدی توجه کنید:

 دوام: روشویی باید از ماده ای بادوام و کاملا بهداشتی تولید شده باشد.

 سهولت تمیز کردن: سنگ روشویی باید به راحتی تمیز شود و سطوحی داشته باشد که ضد میکروب و ضد لک باشند. همچنین روشویی های نیم پایه بدلیل عدم تماس با کف بسیار توصیه می شود.

 ایمنی: سنگ روشویی باید لبه های گرد و صاف داشته باشد تا از آسیب جلوگیری شود.

 دسترسی: سنگ روشویی باید به گونه ای قرار گیرد که برای دانش آموزان در تمام سنین و توانایی ها به راحتی قابل دسترسی باشد.

 ارتفاع: ارتفاع سنگ روشویی باید برای سن دانش آموزان مناسب باشد. برای دانش آموزان کوچکتر، ممکن است لازم باشد روشویی در ارتفاع پایین تر قرار گیرد.

قابلیت استفاده: عمق سنگ روشویی باید به گونه ای باشد تا پر کردن بطری های آب و شستشوی دست ها آسان باشد.

رنگ: از سنگ های روشویی با رنگ های تیره نباید در این مکان ها استفاده کرد. 

ویژگی ها: میتوان سنگ های روشویی که مناسب نصب شیرآلات چشمی و یا پدالی هستن را اتخاب کرد. این ویژگی ها می تواند به حفظ بهداشت و پاکیزگی و همچنین صرفه جویی در مصرف آب کمک کند.

 هزینه: سنگ های روشویی در طیف وسیعی از قیمت ها موجود هستند. هنگام انتخاب روشویی، مهم است که بودجه مدرسه خود را در نظر بگیرید.

 آشنایی با چند مدل روشویی مناسب مدرسه و کودکستان

در اینجا چند سنگ روشویی خاص وجود دارد که برای مدارس توصیه می شود. این مدل از روشویی ها علاوه بر جنس و کیفیت بالا به دو دلیل مناسب اماکن عمومی مخصوصا مدارس و مهدکودک هاست.یکی بدلیل عدم تماس با کف سرویس بهداشتی و دیگری امکان نصب در ارتفاع دلخواه. 

وقتی روشویی با زمین درتماس نباشد شستشوی کف به سهولت انجام می شود و دیگر مشکل رسوب آب در اطراف پایه روشویی وجود ندارد. از طرفی این روشویی ها بدلیل نداشتن پایه در ارتفاع دلخواه نصب می شوند. این روشویی ها را می توان در کودکستان ها نسبت به قد کودکان پایین تر از حد معمول نصب کرد.

نکته که برای نصب این روشویی ها حائز اهمیت است این است که خروجی فاضلاب باید از یوار باشد نه از کف. از طرفی هم بدلیل نصب در ارتفاع پایین تر از حد معمول، دقت شود لوله کشی آب در ارتفاعی باشد که پشت سنگ روشویی قرار گیرد.

روشویی نیم پایه مدل آوینا

این روشویی دارای طراحی خاص و منحصر بفرد است. ان محصول یه صورت استوانه ای و کاملا مدرن طراحی شده است. لبه گرد این محصول و نداشتن لبه های تیز باعث جلوگیری از آسیب دانش آموزان و ایمنی بیشتر می شود. این محصول با قطر ۴۰ و ارتفاع ۴۵ سانتیمتر تولید می شود. این محصول دارای خروجی سرریز است و قابلیت نصب روی دیوار را دارد. ابعاد این محصول کاملا مناسب استفاده در مدارس و کودکستان هاست.

روشویی نیم پایه چینی کرد مدل آوینا

روشویی نیم پایه مدل ویکتوریا

این روشویی دارای طراحی خاص و منحصر بفرد است.لبه گرد این محصول و نداشتن لبه های تیز باعث جلوگیری از آسیب دانش آموزان و ایمنی بیشتر می شود. این محصول با طول و ارتفاع ۴۰ سانتیمتر تولید می شود. دارای سطح شستشوی بزرگ و مفید می باشد. این محصول دارای خروجی سرریز است. ابعاد این محصول کاملا مناسب استفاده در مدارس و کودکستان که دارای حساسیت بهداشتی بالا هستند.

روشویی نیم پایه چینی کرد مدل ویکتوریا

روشویی نیم پایه مدل آرین

این روشویی دارای طراحی خاص و منحصر بفرد است.طراحی مدرن، صاف و مسطح این محصول کاملا مشهود است. این محصول با طول ۵۳ و ارتفاع ۴۰ سانتیمتر تولید می شود و قابلیت نصب روی دیوار را دارد که به دلیل بهداشتی بودن کاملا مناسب اماکن عمومی می باشد.  این محصول دارای خروجی سرریز است. ابعاد این محصول کاملا مناسب استفاده در مدارس و کودکستان هاست. 

روشویی نیم پایه چینی کرد مدل آرین

روشویی نیم پایه مدل لیندا

این روشویی دارای طراحی خاص و منحصر بفرد است.یکی از مزیت های این محصول، انحنای لبه بیرونی سنگ روشویی است که باعث نزدیک تر شدن کودک به شیرآب می شود.  این محصول با قطر ۵۰ و ارتفاع ۴۵ سانتیمتر تولید می شود. این محصول دارای خروجی سرریز است. ابعاد این محصول کاملا مناسب استفاده در مدارس و کودکستان هاست. این روشویی را می توانید درارتفاع دلخواه نصب نمایید.

روشویی-نیم-پایه-چینی-کرد-لیندا

 

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

 

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.