جدیدترین شیر روشویی قهرمان، شیر روشویی متحرک

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان یکی از بهترین برند های محبوب و با کیفیت در بازار ایران است. این شرکت تنوع بالایی از شیرآلات را در طرح ها و رنگ های مختلف ارائه می دهد، که می تواند نیاز هر سلیقه ای را برآورده کند.

شیرآلات قهرمان شیرآلات قهرمان یکی از پیشگامان تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۴ در شهر اردبیل تاسیس شد و از همان ابتدا به تولید محصولات با کیفیت و با دوام معروف شد. شیرآلات قهرمان در حال حاضر طیف گسترده ای از محصولات را تولید می کند که شامل شیرآلات روشویی، شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات توالت، شیرآلات حمام، شیرآلات دوش، شیرآلات چشمی، شیرآلات بیمارستانی و غیره می شود. این محصولات در رنگ های متنوعی از جمله طلایی، کروم، سفید، مشکی و غیره تولید می شوند. 

شیرآلات قهرمان از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا ساخته شده اند و از نظر ظاهری و عملکردی بسیار بادوام هستند. 

شیر روشویی متحرک

شیر روشویی متحرک

یکی از جدیدترین مدل هایی که شرکت قهرمان طراحی و تولید کرده است، شیر روشویی متحرک می باشد. این شیر مرداد ماه سال ۱۴۰۲ در نمایشگاه صنعت و ساختمان در چهار رنگ کروم، کروم مات، طلایی و طلایی مات به نمایش در آمد.

روشویی-متحرک-قهرمان

قسمت علم این شیر متحرک است و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و همچنین به سمت بالا و پایین را دارد. مدل اهرم این شیر  مانند شیرآلات سهند قهرمان است. که اگر همخوانی شیرآلات برای  شما اهمیت دارد می توانید این شیر را با شیرآلات سهند قهرمان ست کنید. 

Click here to preview your posts with PRO themes ››

در این شیر از کارتریج ۳۵ سدال اسپانیا استفاده شده است که از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه روز دنا ساخته شده است. اگر منزل شما با مشکل فشار کم آب مواجه است،نگران نباشید.چراکه پرلاتورتعبیه شده در سر شیر با ترکیب هوا و آب علاوه بر افزایش فشار آب باعث کاهش مصرف نیز می شود.

روشویی متحرک قهرمانمزایای شیر روشویی متحرک قهرمان

عمر بالا: بدلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، طول عمر بالایی دارد.  

کارایی: یکی از مزیت های این شیر نسبت به سایر شیر های روشویی چرخش علم شیر  به طرفین و جابجا شدن به سمت بالا و پایین است، که باعث کارایی بیشتر آن شده است.

ظاهر: طراحی مدرن و بروز این شیر مناسب هر سبک و دکوراسیونی است و نیاز اکثر خریداران را برطرف می کند.

گارانتی: این شیر دارای ۵ سال ضمانت و ۱۵ سال خدمات پس از فروش است که نشان از کیفیت بالای محصول می دهد.

معایب شیر روشویی متحرک قهرمان

قیمت بالا: این شیر جزو شیرآلات گران قهرمان به حسابمی آید که البته بدلیل کیفیت بالا و کارایی بیشتر نسبت به سایر شیرهای روشویی قابل توجه است.

نصب شیر روشویی متحرک قهرمان

نصب شیر روشویی متحرک قهرمان بسیار آسان است. با این حال اگر به کارهای فنی علاقه ای ندارید می توانید از یک تکنسین کممک بگیرید.

در ابتدا شیر آب ورودی را قطع نمایید شلنگ هایی که از شیر روشویی آویزان است (شلنگ پیسوار) وظیفه انتقال آب سرد و گرم به شیر را دارند. این شلنگ ها را از سوراخ روی سنگ روشویی عبور دهید و شیر را رو سنگ نگه دارید.

Click here to preview your posts with PRO themes ››

یک قطعه پلاستیکی به منظور آببندی درون جعبه قرار دارد. آن را از شلنگ پیسوارها عبور داده و زیر سنگ نگه دارید و به کمک بست آن را در جای خود محکم کنید.

در آخر شلنگ پیسوار ها را به شیر پیسوار آب گرم و سرد متصل نمایید و با آچار سفت کنید.

حال می توانید جریان آب ار وصل نمایید.

خرید شیر روشویی متحرک قهرمان

محصولات قهرمان را حتما از نمایندگی های معتبر خرید نمایید. شیرآلات قهرمان را می توانید از فروشگاه ابزارینا هم به صورت حضوری و هم بصورت اینترنتی تهیه نمایید.

 
  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.