۵ جا دستمال توالت شیک و کاربردی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جا دستمال توالت

جا دستمال کاغذی، چه در سرویس بهداشتی و چه در آشپزخانه، علاوه استفاده کاربردی میتواند نقش مهمی در دکوراسیون و زیبایی فضا داشته باشد.

با در نظر گرفتن این عوامل، می توانید بهترین جا دستمال توالت را برای نیازها و سلیقه خود انتخاب کنید اما در نهایت، بهترین جادستمال توالتی است که از آن استفاده کنید و دوستش داشته باشید.

عوامل مهم در انتخاب جا دستمال

تعیین بهترین جا دستمال توالت به سلیقه و نیازهای شما بستگی دارد. در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

سبک: جا دستمال توالت در طیف وسیعی از سبک ها، از سنتی گرفته تا مدرن، موجود است. به دکوراسیون حمام خود و سبکی که می خواهید به آن اضافه کنید فکر کنید. 

مواد: جا دستمال توالت از مواد مختلفی مانند پلاستیک، فلز، شیشه و چوب ساخته می شود. ماده ای را انتخاب کنید که هم با دوام باشد و هم با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد.

عملکرد: برخی از جادستمال توالت ها دارای ویژگی های اضافی مانند قفسه یا میله برای آویزان کردن حوله هستند. به این فکر کنید که چه ویژگی هایی برای شما مهم هستند.

نصب: جادستمال توالت را می توان به دیوار نصب کرد، روی زمین ایستاد یا روی توالت فرنگی نصب کرد. نوع نصبی را انتخاب کنید که برای فضای شما مناسب باشد.

بودجه: جادستمال توالت در طیف وسیعی از قیمت ها موجود است. بودجه خود را تعیین کنید و به دنبال جادستمال توالتی باشید که در محدوده قیمتی شما باشد.

Click here to preview your posts with PRO themes ››

بهداشتی بودن: به نظر می رسد این نکته می تواند جزو مهم ترین نکات در خرید جا دستمال باشد. بعضی جادستمال ها با عنوان آنتی باکتریال طراحی و تولید شده اند. این مدل از جا دستمال ها از برخود دستما با محیط اطراف جلوگیری می کند.

انواع جا دستمال توالت

در اینجا چند نمونه از جادستمال توالت های محبوب آورده شده است:

جادستمال توالت دیواری:این نوع جا دستمال توالت به دیوار پیچ می شود و رایج ترین نوع است. آنها در طیف وسیعی از سبک ها و مواد موجود هستند.

جا دستمال توالت دیواری

جادستمال توالت دیواری با قفسه: این نوع جادستمال توالت فضای ذخیره سازی اضافی برای اقلامی مانند دستمال مرطوب یا لوسیون دست ارائه می دهد.

جا-دستمال-توالت-دیواری-با-قفسه

جادستمال توالت ایستاده: این نوع جا دستمال توالت را می توان بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار روی زمین قرار داد. این نوع جادستمال توالت روی زمین قرار می گیرد و نیازی به نصب ندارد. آنها برای سرویس بهداشتی های کوچکی که فضای دیواری محدودی دارند ایده آل هستند.

جا دستمال توالت ایستاده

جادستمال توالت نصب شده روی توالت فرنگی: این نوع جادستمال توالت به کناره توالت فرنگی متصل می شود و فضای صرفه جویی می کند.

جا دستمال توالت نصب شده روی توالت فرنگی

جادستمال آنتی باکتریال: این نوع جادستمال از تماس دستمال با محیط آلوده سرویس بهداشتی جلوگیری می کند و کاملا بهداشتی است.

جا-دستمال-آنتی-باکتریال

جادستمال توالت عروسکی: این مدل از جا دستمال توالت ها به دلیل فانتزی بودن و استفاده از رنگ های شاد مخصوصا برای کسانی که فرزند کوچک دارند می تواند بسیار کاربردی باشد.

جا دستمال توالت فانتزی

در نهایت، بهترین جا دستمال توالت جادستمال توالتی است که از آن استفاده می کنید و دوستش دارید. با در نظر گرفتن فاکتورهای ذکر شده در بالا، می توانید جادستمال توالتی را پیدا کنید که هم کاربردی و هم شیک باشد.

Click here to preview your posts with PRO themes ››

نصب جا دستمال توالت

جادستمال توالت به روش های مختلفی نصب می شوند، از جمله پیچ و مهره، چسب و مکش. به این فکر کنید که چه نوع نصبی برای شما راحت تر است و با نوع دیوار شما سازگار است. اگر نمبی خواهید دیوار را سوراخ کنید استفاده از چسب و مکش بهترین گزینه است ولی اگر می خواهید نصب محکم و بادوامی داشته باشید توصیه می شود از پیچ و مهره استفاده نمایید.

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.