چه چیزی محصولات اخوان را متمایز می کند

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

چه چیزی محصولات اخوان را متمایز می کند

 

گروه صنعتی اخوان در سال ۱۳۴۸ تاسیس گردید. فعالیت این گروه با تولید قطعات پرسی در صنعت ابزار و تجهیزات مرتبط با ساختمان سازی شروع شد و امروزه با توجه به رشد صنعت ساختمان، گروه تولیدی اخوان به تولید لوازم آشپزخانه با کیفیت از جمله سینک ظرفشویی، اجاق گاز مبله و رومیزی، فر و هود آشپزخانه پرداخته است.

اخوان

 

سینک ظرفشویی اخوان

سینک های ظرفشویی گروه تولیدی اخوان با کاربرد های خانگی و صنعتی در انواع مدل از جمله توکار، روکار، تک لگنه، دولگنه و باکسی طراحی و تولید می شود. تنوع بالای سینک های ظرفشویی اخوان نیاز هر فرد با هر سلیقه ای را تامین می کند.

قطعات سینک ظرفشویی خاص : ظاهر زیبا دردسر زیاد

 

سینک-اخوان-3 سینک-اخوان-2 سینک-اخوان-1 سینک-اخوان

 

گاز اخوان

اجاق گاز های صفحه ای اخوان در دو نوع برقی و گازی تولید می شوند. ( high efficiency)HE، ونوس، اورانوس و گیتا از مدل های تولیدی اجاق های صفحه ای اخوان می باشند. HE به صورت تمام شیشه، تمام استیل و استیل و شیشه و با سر شعله های ایتالیایی، از ۲ تا ۵ شعله موجود است. مدل ونوس دارای راندمان احتراق ۲۵ درصد بالاتر از حد استاندارد است.

همچنین اورانوس (OS) دارای سرشعله های پرقدرت با راندمان بالاست. گیتا نیز با کیفیت بالا، دارای راندمان حرارتی بالاتر با مصرف انرژی کمتر و به صورت تمام شیشه، تمام استیل و استیل و شیشه طراحی و تولید می شود. گازهای برقی نیز با رویه استیل و شیشه و بصورت دو و چهار شعله تولید می شود.

سردوش های کاهنده مصرف آب محک

 

گاز-اخوان گاز-اخوان-3 گاز اخوان

 

فر اخوان

فر اخوان در انواع گازی، برقی و گازوبرق تولید می شوند. فرهای برقی با المنت های برقی موجود در خود در هر زمان بدون نیاز به گاز قابل استفاده هستند. فرهای گازی بر خلاف فرهای برقی از گاز برای طبخ غذا استفاده می کنند.

فرهای گاز و برق اخوان نیز همان طور که از نامش پیداست دارای المنت حرارتی و ونتوری است و از برق و گاز به طور همزمان استفاده می کند.

فر-اخوان-1 فر-اخوان

 

هود اخوان

استفاده از هود برای تهویه هوا و از بین بردن بوی نامطبوع و رطوبت آشپزخانه در حین آشپزی امری ضروری است. گروه صنعتی اخوان با طراحی و تولید هود های مورب، شومینه ای، زیرکابینتی و مخفی نیاز همه آشپزخانه ها با دکوراسیون های مختلف را برطرف ساخته است.

آشنایی با ارور ماشین لباسشویی

 

هود-اخوان هود-اخوان هود-اخوان هود-اخوان
اجاق گاز مبله

شرکت اخوان با توجه به نیاز و سلیقه برخی از خانواده ها اجاق گاز های مبله فردا را تولید و وارد بازار کرده است.

اجاق-مبله-اخوان

محصولات شرکت اخوان در سایت ابزارینا قابل سفارش می باشد. همچنین می توانید لیست قیمت محصولات اخوان را قبل از سفارش مشاهده و مقایسه کنید.

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.