روش نصب قطعات فلاش تانک

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روش نصب قطعات فلاش تانک 

فلاش تانک روکار

روش نصب قطعات فلاش تانک 

روش نصب قطعات فلاش تانک در سرویس های بهداشتی بعد از نصب توالت مهمترین بخش ، نصب فلاش تانک میباشد. که این محصول در دو نوع روکار و توکار تولید میشود.

در حال حاضر برندهای مختلفی این محصول رو در طرح های متنوعی تولید مینمایند که بطور معمول اکثر آنها به روش یکسانی نصب میشوند. اما باز هم به جهت اطمینان بیشتر بهتر است برگه ی راهنمای نصب محصول را حتما مطالعه نمایید.

روش نصب قطعات فلاش تانک روکار مراحل پیچیده ای ندارد و به سادگی قابل انجام میباشد.

 

قطعات فلاش تانک

مراحل نصب قطعات فلاش تانک

بطور معمول به هنگام نصب توالت لوله فلاش تانک هم برای آن تعبیه میشود و شما فقط نیاز است مابقی لوله هارا بصورت نری و مادگی بهمدیگر متصل کرده و به لوله ای که از قبل در بالای توالت تعبیه شده اضافه نمایید.

ارتفاع مناسب حدودا یک متر و سی سانت الی یک متر و هشتاد سانت میباشد.

در مرحله بعد میبایست قطعات داخل فلاش تانک را که شامل پمپ تخلیه و شناور میباشد را مونتاژ نمایید. برای این کار حتما صفحه راهنمای داخل محصول را چک نمایید. اما بطور معمول پمپ را در انتهای مخزن فلاش تانک و در سوراخ بزرگ آن وارد کرده و از بیرون با مهره پلاستیکی آن را سفت میکنند و سپس شناور و دسته فلاش تانک را متصل نمایید.

علت هدر رفت سه برابری آب با دستگاه تصفیه آب و راه حل آن

بعد از این شما میبایست محل قرار گیری فلاش تانک را بر روی دیوار مشخص کرده و قطعه ی نگهدارنده مخزن را به دیوار پیچ و رولپلاک نمایید.

حال میتوانید مخزن را که تمامی قطعات آن مونتاژ شده است بر روی لوله ها بگذاریدو سپس شیر آب را به ورودی آن متصل نمایید. و برای امتحان کردن عملکرد صحیح فلاش تانک هم میتوانید اهرم آنرا بکشید و هم میتوانید دکمه ی روی فلاش تانک را فشار داده و از عملکرد صحیح فلاش تانک اطمینان حاصل نمایید.قطعات فلاش تانک

 

نکات مهم نصب فلاش تانک 

بطور معمول فلاش تانک روکار در ارتفاعی مابین یک متر و سی سانت الی یک متر و هشتاد سانت نصب میشود اما در صورت نیاز میتوان آنرا در ارتفاعی پایینتر نیز نصب نمود.

فلوتر حتما باید بصورت عمود بر مخزن نصب شود و در صورتی که کج نصب شود عملکرد درستی نخواهد داشت.

باید توجه شود که لاستیک آب بندی باعث مسدود شدن مسیر خروج آب نشود.

دو بازوی تنظیم کننده مخزن باید حتما در محل خود نصب شوند.

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.