معرفی و خرید جدیدترین مدل های جا دستمال

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دستمال کاغذی یکی از پرمصرف ترین اقلام بهداشتی است. برای سهولت در استفاده از آن، محصولات متنوعی تولید شده است. معیارهای زیادی برای انتخاب جا دستمال وجود دارد.بعضی نکات مربوط به عملکرد و کارایی جا دستمال می باشد و دیگری مربوط ظاهر و زیبایی آن. جا دستمال ها در انواع رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند تا بتوان انتخاب راحتتری داشت. در این مقاله در مورد دستمال های رولی که در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و قاب های مخصوص برای استفاده راحت تر از آن توضیح می دهیم.
اولین مدل از جا دستمال ها، جادستمال هایی هستند که فقط حکم نگهدارنده دستمال را دارند. با پیچ به دیوار متصل می شوند و دستمال در آن قرار می گیرد. یک جا دستمال استاندارد باید امکان جدا کردن دستمال را به اندازه مورد نظر فراهم کند که هرچند در طراحی این مدل از جادستمال های رولی این نکته در نظر گرفته نشده و هدر رفت دستمال بسیار است. برای جدا کردن مقدار دلخواه دستمال مجبور به کمک گرفتن از دست دوم هستیم که کاملا غیربهداشتی است. همچنین دستمال در معرض رطوبت و آلودگی قرار دارد.

جادستمال رولی جادستمال رولی

با توجه به ایرادات مورد قبل طراحی جدیدتر تولید شد. این مدل جادستمال ها بصورت یک باکس است که علاوه بر حفاظت دستمال ها در برابر رطوبت و آلودگی، در قسمت خروجی دارای یک تیغه می باشند تا به اندازه کافی بتوان دستمال را جدا کرد. هرچند در مواردی نیز بدلیل استاندارد نبودن فضای داخلی آن یا حجیم بودن دستمال، دستمال رولی به راحتی نمی چرخد و تیکه بعدی دستمال در داخل قاب می ماند. که مستلزم باز کردند قاب در دخالت دست برای بیرون کشیدن آن هستیم.

جادستمال رولی
نسل جدید جادستمال ها به اسم جادستمال آنتی باکتریال بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. دستمال های قابل استفاده در این مدل ها بصورت رولی نیست و متفاوت می باشند. دستمال های قابل استفاده در این مدل از جادستمال ها مشابه دستمال کاغذی های خانگی است. این امر باعث جلوگیری از هدر رفت دستمال شده و امکان این را به شما می دهد تا به هر اندازه دستمال که نیاز دارید به راحتی دسترسی داشته باشید.
نکته مهم دیگر مربوط به اماکن عمومی است. در این اماکن می تواند از جا دستمال هایی استفاده کرد که دارای قفل هستند تا از سو استفاده برخی افراد جلوگیر کرد. این مدل جادستمال در سایت ابزارینا موجود می باشد.

جادستمال رولی
جا دستمال آنتی باکتریال قفل دار
  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.