انتخاب روشویی مناسب

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امروزه سرویس های بهداشتی بسیار متنوع طراحی و ساخته می شوند. تولید مواد مصرفی متنوع نیاز همه سلیقه ها را در نظر گرفته و انتخاب را راحت تر کرده است. یکی از مواردی که در سرویس های بهداشتی کاربرد دارد و بر زیبایی آن تاثیر می گذارد، روشویی است.

روشویی ها در انواع با پایه، نیم پایه، کابینتی و سنگ روشویی تولید می شوند. انتخاب هر کدام از این موارد به سلیقه شما وابعاد سرویس بهداشتی بستگی دارد.

کابینت روشویی

در سرویس بهداشتی های کوچک انتظار می رود تا از روشویی های مناسب این فضا که سایز کوچکتری دارند استفاده شود و در مقابل در سرویس بهداشتی هایی با فضای بزرگتر حق انتخاب بیشتر است.

مزایا و معایب کابین دوش

هرکدام از این روشویی ها مزایا و معایب مختلفی دارند که با دانستن هر یک ازآنها می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. روشویی های پایه دار مناسب سرویس بهداشتی های متوسط و بزرگ است. یکی از مزیت های روشویی با پایه این است که اگر لوله فاضلاب از کف باشد، با نصب این مدل روشویی میتوان به کمک پایه روشویی،  لوله فاظلاب را پنهان کرد.

روشویی کابینتی بدلیل داشتن فضا برای نگهداری مواد شوینده و بهداشتی در خود طرفداران زیادی دارد.

روشویی کابینتی روشویی-با-پایه

 

یکی از دلایلی که باعث شده انتخاب به سمت روشویی نیم پایه برود ایراد موجود در این دو مدل روشویی، یعنی وجود پایه است. آن هم بخاطر سختی در نضافت سرویس بهداشتی که در روشویی های نیم پایه این مشکل نیست.

نکات مهم نصب ماشین لباسشویی

البته کابینت های دیواری نیز مانند روشویی های نیم پایه این مزیت را دارند.

روشویی نیم پایه سنگ روشویی

 

تنوع زیاد در هر یک از این مدل روشویی ها انتخاب را برای هر سلیقه ای راحت کرده است. برخی شرکت های سازنده روشویی هایی با رنگ های غیر سفید و جذاب نیز تولید می کنند.

روشویی-رنگی روشویی-فانتزی

انواع روشویی های پایه دار، نیم پایه و کابینتی درجه یک را می توانید از فروشگاه اینترنتی ابزارینا تهیه نمایید. برای انتخاب بهتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.