۵ مرحله بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

 مقدمه

بازسازی سرویس بهداشتی یکی از روش هایی است که میتوان مشکلات یک سرویس را با هزینه کم و زمان  کم برطرف کرد. در بازسازی سرویس بهداشتی میتوان هدف های مختلفی را پوشش داد مانند برطرف کردن ایرادات کاشی دیوار یا کف، مشکلات سیستم لوله کشی، قدیمی بودن شیرآلات یا سنگ های چینی بهداشتی.

مراحل بازسازی

۱. بررسی لوله کشی

اولین و اصلی ترین اقدام در شروع روند بازسازی، بررسی سیستم مکانیکی و لوله کشی است. چناچه در سیستم فاضلاب یا لوله کشی هرگونه مشکل یا نشتی وجو دارد در وحله اول باید برطرف شود. چک کردن لوله کشی قبل از بازسازی یک گام مهم برای جلوگیری از سردرد و هزینه های اضافی است. در اینجا به تفکیک مواردی که باید در نظر بگیرید آمده است:

علائم قابل مشاهده آسیب آب در اطراف لوله ها، زیر سینک ها و نزدیک توالت را بررسی کنید. به دنبال زنگ زدگی، تغییر رنگ یا لکه های آب روی دیوارها، سقف ها یا کف باشید. لوله های در معرض دید را از نظر ترک، شکاف یا برآمدگی بررسی کنید. اینها نقاط ضعف بالقوه یا خوردگی را نشان می دهند و باید قبل از شروع کار بازسازی مورد توجه قرار گیرند.

5 روش بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب

 

آشپزخانه کوچک را با 9 راه حل بزرگ تر جلوه دهید

۲. آماده سازی مواد و تجهیزات

در بازسازی سرویس بهداشتی در مرحله بعدی، باید برای کالا و خدمات مصرفی تعیین بودجه کرد. تجهیزاتی که بدون تخریب قابل تغییر هستند، اعم از سنگ توالت زمینی، سنگ توالت فرنگی، سنگ روشویی (یا کابینت روشویی)،  اگر اینطور است باید این تجهیزات را از قبل خریداری نمایید. با استفاده از روشویی بدون پایه میتوان به آزاد شدن بخشی از فضا کمک کرد.

در این مرحله، برای بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب می‌توان از مواردی همچون چسباندن کاشی یا روکش‌هایی که مخصوص کاشی هستند، در نظر گرفت. استفاده از رنگ‌های روشن در کاشی‌ها و بخش های مختلف به بازتاب نور کمک می‌کنند و فضا را بازتر می‌کند.

5 روش بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب (3)

 

۳. بهسازی کاشی دیوار، کف‌سازی و شیب‌بندی سرویس بهداشتی

کف‌ سرویس بهداشتی و عایق بندی آن، از مهم‌ترین مراحل در بازسازی است و اگر دچار نم‌زدگی شده باشند تنها راه رفع نم دیوار سرویس بهداشتی و حمام تخریب، تعویض لوله‌کشی و نصب مجدد کاشی و سرامیک جدید است. اگر می‌خواهید از سرامیک چسبی روی کف سرویس بهداشتی استفاده کنید باید ارتفاع کف را در نظر بگیرید؛ زیرا ممکن است بعد از چسباندن سرامیک چسبی کف سرویس بهداشتی بالاتر بیاید و برای بسته شدن درب مشکل داشته باشید. حتی ممکن است ارتفاع سنگ توالت از اندازه استاندارد خود خارج شود. اگر در بودجه بندی خود تغییر کاشی ها را ندارید میتوان با روش های کم هزینه شرایط آنها را بهبود بخشید. ب

انواع حوله خشک کن

کاشی‌ها، دوغاب‌ها و وسایل را تا زمانی که براق شوند بشویید و با استفاده از دوغاب های فوری، فضاهای خالی شده بین کاشی ها را پر کنید.

5 مرحله بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب

۴. به روز رسانی سخت افزار

تعویض دستگیره های های در ورودی سرویس بهداشتی، کابینت، کشو، قفسه حوله و جا دستمال توالت با سبک مدرن می تواند ظاهر حمام شما را به شدت تغییر دهد.

شیر آب ظرافت: یک ست شیر ​​آب جدید برای سینک و دوش می تواند ظرافتی را به شما اضافه کند و به طور بالقوه فشار آب را بهبود بخشد. ویژگی هایی مانند عملکرد اسپری یا کنترل دما را برای راحتی و راحتی بیشتر در نظر بگیرید.

 افزودن یک آینه جدید، یا جایگزینی آینه ای قدیمی، می تواند فورا فضا را روشن کند و بزرگتر به نظر برسد. برای ایجاد حس باز بودن، یک آینه بزرگ در بالای روشویی در نظر بگیرید، یا آینه‌های کوچک‌تری را به‌طور استراتژیک برای بازتاب نور و افزودن عمق در نظر بگیرید.

توالت فرنگی تاشو

۵. تغییر جزییات

حوله های جدید،  را با طرح رنگی استفاده کنید. گیاهانی که در محیط های مرطوب رشد می کنند، مانند سرخس، ارکیده یا گیاهان مار، مقداری سبزی اضافه کنید. اینها نه تنها به زندگی کمک می کنند بلکه به تصفیه هوا نیز کمک می کنند.

5 مرحله بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب

 

 تغییر سنگ روشویی در یک فضا می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر سرویس بهداشتی داشته باشد. نوع سنگی که انتخاب می کنید نیز می تواند بر سبک کلی حمام تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، گرانیت یا کوارتز می تواند ظاهری مدرن ایجاد کند، در حالی که سنگ مرمر می تواند ظاهری کلاسیک یا سنتی ایجاد کند. سنگ های مختلف دارای دوام متفاوتی هستند و باید در برابر سایش و پارگی روزمره مقاومت کند.
سنگ های بسیار صیقلی می توانند نور زیادی را منعکس کنند که بسته به اثر مورد نظر می تواند یک مثبت یا منفی باشد.
 اگر سرویس بهداشتی کوچک است،انتخاب سنگی با رنگ روشن‌، فضا را بزرگ‌تر نشان می دهد.

5 مرحله بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.