با بوگیر توالت فرنگی از شر بوی بد خلاص شو

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

با بوگیر توالت فرنگی از شر بوی بد خلاص شو

امروزه نصب و استفاده از توالت فرنگی نسبت به گذشته بیشتر شده  مخصوصا برای افراد مسن و کسانی که دچار آسیب دیدگی هستند. از طرفی برای جلوگیری از انتشار بوی بد سرویس بهداشتی در آپارتمان باید چاره ای جست.

یکی از کاراهایی که می توان انجام داد تا از انتشار بوی بد جلوگیری کند، استفاده از بوگیر توالت فرنگی می باشد. بوگیر ها فضای موجود بین لوله فاضلاب و خروجی فرنگی را پر می کنند تا از انتشار بوی بد و خروج آب جلوگیری کنند.

انواع بوگیر

بوگیرهای توالت فرنگی موجود در بازار از نوع ژله ای، صاف، کج و ۹۰ درجه هستند.

سیستم گرمایشی مناسب خانه شما چیست؟

بوگیر حتما باید از جنس مرغوب تهیه شود چرا که اگر کیفیت پایینی داشته باشد پس از مدتی مجبور به تعویض آن می شوید که این کار مستلزم هزینه و وقت می باشد. بوگیر مرغوب، بوگیری است که تغییرات دما(سرما و گرما) باعث خشک و شکننده شدن آن و یا تغییر فرم آن نشود. اینکه از کدام بوگیر برای نصب استفاده کنیم بستگی به آکس فرنگی و لوله فاضلاب دارد.

بوگیر-توالت-فرنگی بوگیر-صاف-توالت-فرنگی بوگیر-کج-توالت-فرنگی بوگیر-90-توالت-فرنگی
بوگیر ژله ای بوگیر صاف بوگیر کج بوگیر ۹۰ درجه

 

از بوگیر ژله ای و صاف زمانی استفاده می شود که آکس فرنگی هم اندازه و یا کوچتر از لوله فاضلاب باشد. از بوگیر کج توالت فرنگی می توان برای متناسب سازی آکس توالت فرنگی و عمل نصب استفاده کرد. بوسیله بوگیر کج توالت فرنگی می توان فواصل جانبی و آکس توالت فرنگی را اصلاح کرد. ترجیحا استفاده از بوگیر های کج توصیه نمی شود چراکه تخلیه فرنگی را بسته به میزان کج بودن دچار اختلال می کند.

خرابی شناور فلاش تانک و تاثیر آن در قبض آب مصرفی

در سیستم لوله کشی ایران  از بوگیر های ۹۰ درجه توالت فرنگی کمتر استفاده می شود. این مدل از بوگیرهای توالت فرنگی برای توالت هایی که تخلیه به دیوار دارنداستفاده می شود.

نصب بوگیر توالت فرنگی

نصب بوگیر توالت کار آسانی است ولی باید با دقت انجام شود. بدین صورت که پس از انتخاب توالت فرنگی با توجه به اینکه  کدام مدل بوگیر مناسب است، آن را تهیه کنید. لوله فاضلاب باید ۱ تا ۱/۵ سانتیمتر بالاتر از سطح باشد. دور لوله پلیکا را سمباده بکشید تا باعث خرابی بوگیر و توالت نشود. نکته دیگر اینکه همراه بوگیرها چسب وجود دارد ولی این مقدار کافی نیست برای همین بهتر است مقداری چسب تهیه کنید. بوگیر توالت را روی لوله قرار دهید و با چسب آن را محکم کنید. حتما چسب اطراف را بصورت شیب دار بزنید.

مزایا و معایب فلاش تانک باریک
بوگیر توالت فرنگی را از کجا بخریم؟

برای خرید بوگیر توالت فرنگی می توانید از سایت ابزارینا اقدام کنید.

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.