بهترین شیر روشویی چشمی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهترین شیر روشویی چشمی

شیر روشویی چشمی به عنوان یک وسیله بهداشتی و صرفه‌جویی در مصرف آب در محیط‌های عمومی بسیار مفید است. طرز کار شیر چشمی روشویی بدین صورت است که بدون تماس دست با اهرم شیر و فقط بوسیله سنسور های موجود در شیر که نزدیک شدن جسم را تشخیص می دهند جریان آب وصل و با دور شدن جسم جریان آب قطع می شود.

در برخی ار برند ها این سنسورهای الکتریکی هوشمند قابل برنامه ریزی است. با انتخاب نوع مناسب شیر روشویی چشمی و نصب صحیح آن، می‌توانید از مزایا و خدمات آن بهره‌برداری کنید.

بهترین شیر روشویی چشمی

از جمله نکات مهم در نصب شیر روشویی چشمی، انتخاب مکان مناسب، تهیه منابع آب و اتصالات لازم، تثبیت صحیح و تنظیمات اولیه است.

حتما شیرهای روشویی چشمی را در اماکن عمومی دیده اید. ولی امروزه نصب این مدل از شیرآلات به دلیل مزیت هایی که دارد در منازل هم دیده می شود.

راحتی و سهولت در استفاده، حفاظت از بهداشت و کاهش انتقال بیماری، پاکیزگی و صرفه جویی در مصرف آب از مهم ترین مزایای استفاده از شیرروشویی چشمی است.

در مقابل هزینه بالای خرید و نصب، نیاز به نگهداری و تعمیرات دوره ای، قابلیت خرابی در صورت عدم نگهداری از معایب استفاده از شیرچشمی است.

شیر روشویی چشمی در انواع روکار و توکار تولید می شود، که بسته به سلیقه و محل نصب می توان هر کدام را انتخاب کرد. همچنین عملکرد آن هم می تواند با باتری باشد و هم برق. مزیت استفاده از نوع باتری خور آن هنگام قطع برق کاملا مشهود است.

شیر-چشمی-hd110-سفید-بلندا شیر-چشمی-توکار

دمای آب خروجی از شیرهای چشمی توسط اهرم کنار آن قابل تنظیم است.

اهرم-شیر-چشمی

سایت فروشگهاهی ابزارینا دارای بهترین شیر روشویی چشمی موجود بازار از نظر تنوع برند، رنگ و مدل است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره قبل از خرید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بهترین شیر ظرفشویی دومنظوره
  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.