قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان آذر ۱۴۰۲

قیمت گذاری اولیه تمامی شیرآلات بهداشتی ساختمانی همواره تحت تاثیر  نوع آبکاری، کیفیت قطعات داخلی، طراحی و مدل، متریال مورد استفاده در ساخت می باشد و آنچه بیشتر از هر مورد دیگری در افزایش یا کاهش لیست قیمت مشخص شده، تاثیر گذار است، روند تغییر قیمت فلزات مورد استفاده در ساخت آن هستند.

 

قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان آذر 1402

 

فلز برنج یکی از آلیاژهای مورد استفاده در ساخت شیرآلات است و  ترکیبی از دو فلز روی و مس میباشد که عدم خوردگی و زنگ زدگی سبب شده تا بدنه شیرالات ساخته شده با این آلیاژ طول عمر بیشتری داشته باشد و به حداقل مراقبت نیاز داشته باشند. همچنین به دلیل وجود مس دارای خاصیت میکروب زدایی است که بهترین گزینه برای استفاده در فضای آشپزخانه و حمام می باشد.

قیمت فلز برنج تحت تاثیر نوسانات بازار مس و روی است که در سالهای اخیر این روند به طور معمول صعودی بوده است. در بازه زمانی شش ماه گذشته تاکنون  این فلز با رقم ۱۶.۹۸ دلار در بازار عرضه و تقاضا شده بوده است که در مقایسه با قیمت روز جاری آن، نشان دهنده  نرخ افزایشی ۰.۲ (۰.۳۴ دلار) نسبت به شش ماه قبل بوده است و  به همین سبب در روند قیمت گذاری شیرآلات قهرمان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تغییری حاصل نشده است و قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان در آذر ماه ۱۴۰۲ فروش آن براساس آخرین لیست قیمت مصوب کارخانه آن شرکت میباشد.

قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان آذر 1402

نمودار تغییرات قیمت برنج در بازه زمانی ۱۲ ساله

قیمت شیرآلات قهرمان نسبت به 3 ماه گذشته چقدر تغییر کرده است؟
  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.