قیمت شیرآلات قهرمان نسبت به ۳ ماه گذشته چقدر تغییر کرده است؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از آنجاییکه موضوع قیمت شیرآلات بهداشتی متاثر از مواردی همچون جنس و کیفیت قطعات آن، طراحی و سبک، مواد و متریال استفاده شده در ساخت آن و نوع آبکاری می باشد و تغییر هر یک از عوامل ذکر شده بر تغییر قیمت آن موثر است. امروزه، طراحی شیرآلات، بسیار گسترده شده و به دسته‌ بندی های متفاوتی  از جمله شیرهای کلاسیک، اهرمی، پدالی، چشمی تقسیم می‌شوند. بدون شک استفاده از ویژگی هایی خاصی مثل لمسی (چشمی یا لمسی) بودن شیر، بر روند قیمت گذاری آن تاثیر میگذارد.

قیمت شیرآلات قهرمان نسبت به 3 ماه گذشته چقدر تغییر کرده است؟

مواد اولیه‌ای که برای تولیدات فلزات نیاز است، در داخل کشور موجود است اما زمانیکه قیمت ارز صعودی باشد، قیمت فلزات و آلیاژ فلزات نیز تحت تاثیر قرار میگیرد و در پی آن شاهد تغییرات در روند قیمت شیرآلات هستیم. همچنین زمانی که نرخ ارز در کشور تغییر پیدا می کند و قیمت همه فلزات تغییر پیدا می‌کند، تقاضا برای خرید این دسته از محصولات کمتر از گذشته می‌شود و به همین دلیل برخی از تولیدکنندگان فلزات به صادرات روی می‌آورند که همین موضوع می‌تواند باعث تشدید افزایش قیمت‌ها به خاطر افزایش تقاضای خارجی و کم شدن این محصولات در بازار داخل شود.

قیمت فلز برنج تحت تاثیر نوسانات بازار مس و روی است که در سالهای اخیر همواره روند قیمتی آن صعودی بوده است. در حال حاضر قیمت هر مس ۸,۴۶۸ دلار می باشد هر مس در روزهای مشابه سه ماه گذشته یعنی در تاریخ دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲  با رقم ۸,۲۵۱ دلار داد و ستد شده بود که مقایسه قیمت روز جاری با آن، بیانگر افزایش ۲.۶۲ درصدی یا ۲۱۷ دلار مس نسبت به سه ماه گذشته می باشد.

قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان آذر 1402

 

قیمت شیرآلات قهرمان نسبت به 3 ماه گذشته چقدر تغییر کرده است؟

 نمودار عملکرد ۳ ماهه شاخص

 

قیمت شیرآلات قهرمان نسبت به 3 ماه گذشته چقدر تغییر کرده است؟

با وجود تغییرات حاصل شده در روند قیمت فلزات، قیمت گذاری شیرآلات قهرمان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تغییری حاصل نشده است ولیست قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان در بهمن ماه ۱۴۰۲ تاکنون تغییری نداشته فروش آن براساس آخرین لیست قیمت مصوب کارخانه آن شرکت میباشد.

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.