چرا روشویی نیم پایه انتخاب بهتری نسبت به روشویی پایه دار است؟

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

روشویی نیم پایه یا روشویی پایه دار؟ کدام انتخاب شماست؟ انتخاب رسرویس بهداشتی در منازل یکی از جنبه‌های حیاتی در حفظ سلامت و راحتی ساکنان خانه می‌باشد. طراحی و مدیریت مناسب این سرویس‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در کیفیت زندگی افراد داشته باشد. طراحی سرویس بهداشتی با توجه به ابعاد و سلیقه افراد انجام می شود. روشویی نیم پایه از جمله مواردی است که تاثیر زیادی در زیبایی سرویس بهداشتی ایفا می کند. تنوع بالا در طراحی، رنگ و اندازه روشویی ها بسیار زیاد است. به یاد داشته باشید که با توجه به متراژ سرویس بهداشتی روشویی مناسب را انتخاب کنید.

روشویی نیم پایه

از جمله روشویی هایی که مورد توجه بسیاری قرار گرفته، روشویی نیم پایه است. روشویی نیم پایه به دیوار متصل می شوند و این یکی از مزیت های مهم این مدل روشویی در مقابل روشویی های پایه دار است. از جمله مزایای روشویی های نیم پایه در مقابل روشویی های پایه دار به شرح زیر می باشد.

گرمایش از کف: راهکاری مدرن برای گرمایش فضاهای زندگی

روشویی نیم پایه

شستشوی بهتر کف: در روشویی نیم پایه بدلیل نصب روی دیوار و قرار نگرفتن روی سطح زمین، شستشوی کف سرویس بهداشتی راحتر و بهتر نسبت به روشویی های پایه دارصورت میگیرد.

نصب در ارتفاع دلخواه: اکثر روشویی های پایه دار دارای ارتفاع استاندارد هستند و در موارد خاص و به صورت سفارشی در ارتفاع دیگر تولید می شوند. در نتیجه برای داشتن ارتفاعی بیشتر یا کمترتنوع کمی وجود دارد. ولی در مقابل در روشوی های نیم پایه می توان با توجه به نیاز روشویی را بالاتر یا پایین تر از میزان استاندارد نصب کرد. به طور مثال در مدارس و مهدکودک ها که قد کودکان کوتاه تر است می توان روشویی را برای راحتی پایین تر از حد استاندارد و یا در خانواده های با قد بلند برای راحتی اعضای خانواده روشویی را بالاتر از حد استاندارد نصب کرد.

علت هدر رفت سه برابری آب با دستگاه تصفیه آب و راه حل آن

 

استفاده بهتر از فضا: یکی دیگر از مزیت های استفاده از روشویی های نیم پایه جایگیری کم و در نتیجه بزرگتر و بهتر نشان داده شدن فضای داخلی سرویس بهداشتی است.

 

تنوع در طراحی: روشویی های پایه دار از قدیمی ترین و رایج ترین مدل های روشویی می باشد. روشویی های نیم پایه بسیار متنوع و بروز طراحی می شوند و مناسب فضاهای مدرن امروزی هستند. انواع کابینتی آن برای افرادی که میخواهند حداکثر استفاده را از فضا داشته باشند بسیار مناسب است.

روشویی نیم پایه

روشویی پایه دار

با این حال در بعضی مواقع مجبور به استفاده از روشویی پایه دار هستیم.در مواردی که خروجی لوله فاضلاب در کف سرویس بهداشتی باشد. در این مورد با استفاده از روشویی پایه دار می توان لوله خروجی آب را بوسیله پایه ی روشویی پنهان کرد.

چگونه کابینت مناسب سرویس بهداشتی انتخاب کنیم؟

روشویی پایه دار

 

 

 

 

 

 

 

 

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.